یک موسیقی فوق العاده زیبا از گروه
نوشته شده توسط : وحید حسینی

 

یک موزیک بسیار زیبا از گروه "ERA" به نام "HYMNE"

 

 

موسیقی فوق العاده زیبا و بی انتهایی که شما را در پهنه آسمان آبی با خود به بی کران خواهد برد ، عظمت زندگی را با این موسیقی به یاد خواهید آورد. 

 

عنوان Hymne
موسیقیدان Era
آلبوم The very best of era
سبک New age
سال 2005
شماره آهنگ 13
کیفیت ۱۲۸ kbps
حجم 4,637  M

 

 

 

 

 

 

دانلود از پیکو فایل: اینجا

 

 

 

 

 بیوگرافی گروه ارا:

اریک لوی بنیانگذار و رهبر گروه موسیقی ارا در سال 1955 متولد شد. وی در هر دو زمینه موسیقی پاپیولار و موسیقی فیلم فعالیت دارد. او در سال 1988 با همکاری پنج تن از دوستانش گروه ارا (Era) را رسما تاسیس کرد. آلبوم اول گروه با گرایش به موسیقی عصر گوتیک و اواخر قرون وسطا و با اشعاری عرفانی منتشر شد. از نکات بارز این آلبوم تلفیق زیبای ملودی­های کهن موسیقی کلیسا با موسیقی روز دنیا و تنظیم عجیب الکترو آکوستیک آن است. توانایی خوانندگان گروه کر انگلیش چمبر در اجرای دقیق ملودی اشعار آلبوم نیز حسی کاملا روحانی را به شنونده جهانی موسیقی ارا منتقل می­کند. توجه کامل اریک لوی به این سبک ساختن شعر و آهنگ و نیز تنظیم و اجرا در آلبوم­های دوم و سوم گروه شنوندگان بیشتری را در سراسر جهان به این نوع موسیقی جذب کرده است که نتیجه آن فروش پنج میلیون نسخه از آلبوم سوم گروه با نام عشای ربانی (The Mass) در اروپا است.

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: گروه ارا , گروه era , نیو ایج , new age , موسیقی ملایم , موزیک لایت , بهترین موسیقی ها , ارا , موسیقی زیبا ,
:: بازدید از این مطلب : 625
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : شنبه 17 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: